Ingen tid

Hemma från jobbet. Mitt kvällspass gick snabbt i dag! Hade mycket att göra och sen var det bra serier på TV som även Kristina tycker om.
Det är alltid jobbigt när man ska jobba kvällspass och börja kl 16. Jag får ingenting för mig, kan liksom inte göra någonting innan jag börjar,så alltså sitter jag bara hemma och väntar tills det är dags att bege mig till jobbet. Så blev det även i dag. Jag satt faktiskt och skrev på min annons som jag ska lägga ut på blocket, lägenhetssökande i Stockholm. Hann precis klart med vad som skulle stå i den då jag plötsligt märkte att klockan rusat i väg och det var dags att åka. Alltså var det bara att stänga av lappisen och det blev ingen annons inlagd i dag.
Orkar inte göra det nu heller, så nu har jag lovat mig själv att det första jag ska göra imorgon är att lägga ut annonsen!

Nu ska jag lägga mig tänkte jag. Sov så gott allihopa!
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Maya

Vi gick faktiskt till studion i Delsbo :)
två tjejer i våran klass har gjort sina tatueringar där och dom såg jättefina ut :)
är du också sugen eller har du redan?

2008-04-30 @ 08:36:05
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se
Postat av: Maya

Men gu va roligt, finns det någon bild på den du gjorde i din blogg? Nyfiken :)
Jo det finns en hör i hudik som heter "Kung Kent". Men har varit in på hans hemsida och tycker inte dom tatueringarna var så imponerande. Dom i Delsbo verkar vara bättre :)

2008-04-30 @ 11:01:18
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0