I want candy!

Yes. Nu ska jag ta bilen till Kiospiraten och köpa mig en godispåse, yummo!
Ska mysa till i soffan ikväll. Jag menar, har ju inget bättre för mig så varför inte?!

Vet inte hur jag ska göra med en grej. Tror det får sluta nu. Jag borde lyssna på magkänslan, för jag tror inte att den spelar mig ett spratt, tror att det är på riktigt det jag känner.
Sen är det ju den där bilden som ligger och stör. Den är inte okej enligt mig.
Tack alla mina underbara vänner som lyssnat på mig i dag <3
Ni betyder allt!

Men nu till en gladare Märta- candytime!
image57



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag finns ALLTID Hjärtat!

2008-04-19 @ 22:27:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0