Godmorgon!

Gäsp. Är riktigt trött i dag, tar på en att åka skidor i flera dagar och sen jobba dubbelpass igår.
Nu uppskattas lite vila, inför kommande vecka. En fullspäckad vecka för min del.
Ska till Mia på Red Head på måndag kl 9.00 och klippa, färga och bleka håret. Blir väl klar vid 13.30 som vanligt, lovely! Jag skulle kunna sitta i frisörstolen hela dagen.
På tisdag smäller det! Då ska jag till Sundsvall och tatuera mig kl 12, hohoooo!
Onsdag är det jobb som gäller och på torsdag får jag vila, förhoppningsvis, men inte säkert. På fredag ska jag jobba igen,dubbelpass alltså hela dagen.
Det är min kommande vecka hittills.

I dag vet jag inte ritkigt vad jag ska hitta på faktiskt. Ska ta dagen som den kommer. Känner mest för att sitta inne med en godispåse, hehe.
Solen vill inte titta fram här riktigt, ser rätt tråkigt ut ute om jag ska vara ärlig. Är bara 7 grader varmt ute också.

Vad gör ni denna lördag?'
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0