Goddagens!

Är hemma på rast. Jobbar heldag i dag, dubbelpass 8-14 16-22. Ska klämma in ett läkarbesök på rasten, nu kl 14.45. Är inte bra i mina bihålen än så får se vad farbror doktor säger när jag är där.
Är ett härligt väder i dag! Solen skiner och + 12 grader just nu! Saknar dock fjällen, det måste jag säga.

Nu anmälde jag mig återigen till en nyöppnad frisörskola i Stockholm. Marcus anmälde mig för någon vecka sedan men har inte hört något så jag anmälde mig igen, det kan ju inte skada :) Det enda jag vill är ju att bli frisörska!
Får se om de hör av sig snart, annars får jag ringa :)

Nu måste jag göra mig iordning, om 15 min ska jag vara hos doktorn! Got to go.
Vad gör ni denna fredagseftermiddag?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0