Go to go!

Nu har jag hjälp mamma med krattningen litegrann. Gjorde fint i några rabatter och vissa gräsplättar :)
Skönt att göra någon nytta i dag på den lediga tiden, dock ska jag göra ännu mer nytta nu! Jag ska nämligen iväg och jobba!
Tänker köpa med mig en latte när jag är nere på stan, känner att jag måste få i mig lite koffein för att vakna till liv, jag är så fruktansvärt trött i dag, jag kan inte förstå varför! Nu när det är sol och allting borde jag inte gäspa och känna mig slö.

Har i alla fall packat det jag ska ha med mig till jobbet: Handduk
                                                                                                   Salva
                                                                                                   Mat
                                                                                                   Nyckel (så att jag kommer in i lägenheten)
Check, check, check och check! Allt är med :)
Ha en bra kväll! Nu måste jag rusa om jag ska hinna till 16! Jobbar till 22 ikväll.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0