Galen Mamma

Tog bilen ner till stan igår och träffade Linn som jag skrev. Mycket trevligt! Tog en fika på the usual place- Jambo och pratade om allt möjligt! Saknar att inte kunna träffa henne och prata med henne som förut. Men snart flyttar hon hem till Sverige igen efter att ha varit i Norge i ett år. Happy!
Linn ska även hon till Stockholm den här veckan. Till sin man, vi båda har karlar i Stockholm förstår ni :)

I dag ringde jag doktorn igen om min täta näsa, jag låter som Janice i Vänner, och jag överdriver inte, det är faktiskt sant, tragiskt nog...Äntligen! får jag ropa ut. Jag fick prata med familjedoktorn och han har nu skrivit ut penicillin till mig som jag strax ska åka och hämta ut på Apoteket. Ska även göra några fler ärenden så som att hämta kort som jag låtit framkalla, ska bli kul att se hur korten blir med nya kameran! Fick ju 25 stycken kort gratis, yey! Ska göra ett kollage på tvillingarna, kommer bli så fint :) Nu skrattar och flinar de med, älskade Klara och Ebba <3

Måste även berätta att det varit en galen halvtimma här hemma sedan mamma kom hem. Börjar med att hon ropar på mig när hon kom hem, då hade hon någonting i ögat, en ögonfrans som jag fick kämpa med att få ut med hjälp av en handduk. En stund senare när jag sitter här och försöker blogga ropar hon på mig igen. Tro det eller ej, men hon hade lyckats med att få en brödsmula rakt in i ögat! Hårdbröd var det också. Dessutom hade hon sina glasögon på sig! Det var bara att hämta en handduk och försöka få ut brödsmulan, haha! Jag skrattar fortfarande, det är cirkus när mamma är hemma!

Nu ska jag dricka upp mitt goda te, med smak av Moder Svea. Vet inte ritkigt vad som är i, men fruktigt och sött är det, men ändå friskt! Smaskigt och precis som jag vill ha mitt te!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0