Fy bubblan

I dag är jag så jäkla trött! Har sovit jättelänge, men det behövde jag, har blivit lite sömn i Stockholm. Men längtar tillbaka som en tok, det kommer bli så underbart när jag flyttat ner. Då får jag träffa Ebba och Klara när jag vill <3 och Marcus och jag får tillbringa mycket tid tillsammans, så får vi se vad som händer.

Ska bara säga att jag vaknade till det värsta väder jag sett på länge! Det är snöblandat regn här med massa slask på vägen, och det blåser som sjutton också! Hade tänkt att jag skulle stanna inne i dag då det är ett sånt oväder men kom på att jag måste gå ut och handla, och dessutom har jag ingen bil. Fy!
Vart är våren?! Jag förstår inte, för en vecka sedan var det så varmt och skönt och nu har vi hoppat tillbaka till februari? Eller är det bara i Hudiksvall det är såhär?

Kommentarer
Postat av: Aneta

Svar. Visst är det bra. Deta är bara att skynda på innan den höjs igen.

Aneta

2008-04-07 @ 14:05:30
URL: http://anetas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0