Första natten avklarad

God morgon!
Ja då var min första natt som tatuerad över.
Har varit lite kämpigt för det gör ont i armen om man nuddar den, men har lyckats sova några timmar. Dock vaknade jag kl 8 och det är ju så ljust i rummet så det var lika bra att kliva upp. Dessutom behövde jag tvätta coh smörja tatueringen, den var lite torr. Daniel och Tina har sina små tvillingar att sköta om, men jag, jag har min tatuering :P
Sen så har jag ju tydligen legat på min arm och tatuering eller något för jag har blomtryck på mitt nattlinne haha. Det är väl salvan som kladdar av sig men det ser rätt roligt ut.

Här kommer bilder från min kära digitalkamera på min efterlängtade tatuering, dock är det svårt att fånga den riktiga färgen, blänker så mycket från salvan:
image67image68image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0