Familytime

Till min lycka påminde mamma mig om att det är Magnus Ugglas program Var fan är mitt band? ikväll!
Lycka till tusen! Jag har ju blivit helt såld på det programmet! Han är otroligt rolig, jävlar alltså! Jag sitter verkligen och skrattar konstant under de 30 minuter det håller på.

Nu sitter jag och myser framför TV:n med Marabou choklad och tittar på Så ska det låta med mamma och pappa, hihi. Familjekväll minus Daniel då. Kommer nog aldrig kunna vänja mig vid att vi är utspridda. Längtar tillbaka till tiden då han bodde hemma och till tiden då han pluggade i Gävle och kom hem ofta <3 Nu har han varit utflyttad "på ritkigt" så att säga väldigt länge och är sällan hemma. Och nu har han sin egen familj med.
Men imorgon får jag träffa min big brother i alla fall :D Obeskrivlig lycka! och i Augusti, då kan vi ses när vi vill! Stockholm here I come!

Nej nu ska jag återgå till att vara social med mamma coh pappa och ta en bit av chokladen, den skriker i princip efter mig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0