Effektiv dag

Oj vad trött jag var i morse när mobillarmet ringde 06.15. Trodde allvarligt att jag inte skulle klara av att kliva upp. Men det gick ändå bra att jobba. Hade det trevligt på afasin med Kristina och hon är alltid glad så det känns kul när man väl klivit upp och kommit till jobbet.
Sen gick jag ner på stan och väntade tills jag kunde gå upp till Sofie på vikariepoolen. Jag fick se mitt schema för i sommar, det blir jättemycket jobb! Ska få hem schemat om någon dag så då ska jag studera det mer. Sen gick jag in en snabbis på H&M och kunde inte motstå att köpa ett halsband, usch, jag känner mig dålig. Jag ska ju inte köpa sådana onödiga grejer nu.

Dock fick jag en underbar överraskning när jag satt på bussen och min telefon pep till. Jag fick ett sms från posten att mitt paket från Dustinhome, dvs MIN bärbara dator har kommit! Så nu sitter jag och längtar tills pappa kommer hem med den :)

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och dricka min cappuccino och titta på Vänner, säsong 6.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0