Done!

Så var det klart! Nu är mitt akvarium jättefint igen, som när jag köpte det och fyllde med vatten första gången! Tror mina fiskar är glada nu, även malen (sugproppen).
Nu tycker jag om mitt akvarium igen. Jag slutar alltid tycka om det då det börjar bli skitigt därinne, för jag vet vad som väntar, en massa rengöring med att ta bort alla alger och liknande. Det växer mystiska svarta hårstrån på mina växter ska jag även tillägga, jättesvåra att ta bort. Jag fick riva och dra och råkade även dra sönder några blad, men som sagt, nu är det fint därinne igen.

Nu ska jag återgå till att fixa kollaget med sötnosarna Eba och Klara. Resultat kommer senare.
Vi hörs!

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0