Det fungerar!

Vad lycklig jag blev nu! Mitt trådlösa Internet på min bärbara fungerar! Det var jag som fixade det med! Kollade igenom listan för trådlöst och hittade vårt, men det stod nåt med oskyddad eller nåt sånt, men det var nog ingenting för allt är skyddat och framför allt, det fungerar! Tjohej!

Jag är otroligt nöjd över datorn. Pappa är världens snällaste som köpte den åt mig! Jag behöver ju verkligen en tills jag flyttar men hade tänkt vänta tills då men så säger underbara pappa att han ska köpa en åt mig :D

Har som sagt tittat på Vänner ikväll. Jag, mamma och pappa har tittat på ett av mina favoritavsnitt med Ross, då han bleker tänderna! Hysteriskt roligt alltså, jag tjuter av skratt varje gång! Likaså i de nyaste avsnitten då han solduschar och räknar "one mississippi, two mississippi" istället för "one, two, three" Åh, love it!
Jag känner att jag börjar bli uppspelt igen, så ni märker ju att jag sett dessa avsnitt x antar gånger och hur mycket jag gillar Ross ;)

Tror jag måste lägga mig nu, men är svårt att slita sig nu när jag äntligen fått en dator och trådlöst Internet som fungerar, men det får bli mer roligt imorgon istället.

Sov så gott, dröm sött.
Puss!

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0