Då var fredagen avklarad

Så var min 12 timmarsarbetsdag över. Jag måste säga att jag hunnit med mycket och är rätt stolt över mig själv. Var hos doktorn, träffade en kvinnlig doktor, jättetrevlig! Är fortfarande tät på vänster sida om näsan, vänster bihåla så ska fortsätta med penicillinet jag äter nu, ytterligare tio dagar. Då bör skiten vara borta!
Sen back to work, gjorde pytt i panna till Kristina. Blev en lugn kväll med kortspel och sen Tv-tittande.
Magnus Uggla "Var fan är mitt band" Alltså, jag har fått upp ögonen för honom! Inte på hans musik utan på just honom. Han är ju hilarious!!! Det tyckte även Kristina :)

Nu har jag varit hemma i nästan en timma, sköööönt! Har knnappt varit hemma sedan vi kom hem igår kväll, dessa dubbelpass är väldigt jobbiga, men man tjänar bra i alla fall!
Nu sitter jag och pratar med gullet Therese på msn, hon har köpt en lägenhet! Är så stolt över henne :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0