Coffe and LA Ink

Har nu suttit och druckit kaffe och tittat på ett LA Ink avsnitt. Laddade hem ett och jag gillar även det programmet. Men jag föredrar fortfarande Miami Ink. I det avsnitt jag nyss sett bråkade Kat, Kim och Pixie om Pixies sätt att sköta jobbet.
Sen gjorde Hannah en sån vacker tatuering av en pinupaktig tjej med blommor och skuggor runt omkring, otroligt snyggt!

Sitter nu och tittar ut genom fönstret och det börjar se vårlikt ut. En granne sitter ute och solar, men ser dock rätt uttråkad ut! Själv ska jag ner på stan till kl 14 och träffa Sofia som är hemma en sväng från Norge :) Vi ska ta en fika pch prata, trevligt!


image70

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0