Blommor och vår!

Tjo!
Nu har jag kommit hem från Sundsvall. På min vänstra arm sitter numera två blommor och tre blad runtomkring. Jag har gjort min första tatuering! Yey!
Trodde det skulle göra jätteont men jag blev förvånad. Visst gjorde det ont, eller det var en konstig känsla. Det känns som om man rispar med en nål. Jag har hört att linjerna ska göra ondast men för mig var det värre när Kennth färgla blommorna. Det var inte en brännande känsla utan det kändes som en nål rispades under färgläggningen också, fast 10 gånger värre. Men då har han redan varit där några gånger rört och torkat och så, så det var väl delvis därför det kändes mer också.

Här är resultatet i alla fall :)
OBS! Jag har tagit kort med mobilen så bättre bilder kommer senare.

image65image66



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0