Äntligen!

Äntligen fungerar bloggen igen! Har känt mig lätt frustrerad över att inte få skriva något.
Har inte gjort sådär jättemycket sedan senaste uppdateringen. Var en stor underbar sol som lyste över oss i söndags så jag och mamma tog en skön vårpromenad. Och visst kändes det att våren väntar! 10 grader varmt! Det var så pass underbart att jag till och med svettades i min nya skinnjacka från Rock n blue, ja ni hörde rätt, jag tyckte det var härligt!
I söndags kväll satt pappa och jag och tittade på Miami Ink och jag kände att mitt hjärta slog några extra slag när  de sa "here we go" och de började tatuera in linjer. Börjar faktiskt bli lite nervös, speciellt då.
I dag är det bara tre veckor kvar tills jag ska tatuera mig, hoho!

Nu ska jag klä på mig tänkte jag. Har varit riktigt seg den här förmiddagen, men lär klä på mig och göra mig lite fräsch. Väntar på att Linn ska höra av sig, ska äntligen träffa henne! Längesedan nu, alltför längesedan, men what to do när flickorna är i Norge. Blir ännu trevligare de gånger vi träffas istället!

Ska även berätta att jag provade på den nya ståsolariumet i går och jävlar vad effektivt det var! Är väldigt rödbränd i dag kan jag säga så 8 min var lite väl tufft för min hud.

Nu ska jag klä på mig och göra en cappuccino i väntan på Linn. Det är vår ute dessutom! Jippie!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0